PIRKŠANAS NOTEIKUMI

1. Pasūtījuma veikšana

1.1. Klients veic pasūtījuma pieprasījumu, aizpildot mājaslapā esošo pasūtījuma formu.
1.2. Pēc formas saņemšanas mēs sazināmies ar klientu un nosūtām personalizētu piedāvājumu, kas ietver informāciju par pieejamību,
cenu un piegādes laiku.

1.3. Ja klients piekrīt piedāvājumam, mēs izrakstām rēķinu.
1.4. Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu tikai pēc rēķina apmaksas.
1.5. Klients apzinās un piekrīt, ka autosparni.lv piedāvātās preces nav oriģinālās ražotāja detaļas, bet gan augstas kvalitātes alternatīvas detaļas, kas pielāgotas konkrētajam transportlīdzekļa modelim. Preces nav ražotas vai apstiprinātas automobiļa oriģinālā ražotāja vārdā.

2. Preču izsūtīšana un saņemšana

2.1. Preces tiek izsūtītas ar kurjeru uz klienta norādīto adresi pēc maksājuma saņemšanas.
2.2. Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no atrašanās vietas un pasūtījuma sarežģītības (piemēram, krāsojuma pielāgošanas).
2.3. Klientam ir pienākums pārbaudīt preci saņemšanas brīdī. Ja tiek konstatēts bojājums transportēšanas laikā, par to nekavējoties jāinformē kurjers un jānoformē akts.

3. Atbildība

3.1. autosparni.lv neatbild par preces bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā, ja klients nav noformējis bojājumu aktu piegādes brīdī.

3.2. Klients ir atbildīgs par pareizas informācijas norādīšanu pasūtījuma veikšanas laikā (tostarp automašīnas marka, modelis, izlaiduma gads - datums,mēnesis, gads, krāsas kods vai VIN numurs). Neprecīzi norādīta informācija var novest pie neatbilstošas preces piegādes, par ko atbildību uzņemas klients.

3.3. autosparni.lv neatbild par preces neatbilstību, ja detaļa tiek uzstādīta ar trešās personas iesaisti.

3.4. autosparni.lv neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas radušies klientam vai trešajām personām, izmantojot preci neatbilstoši tās paredzētajam lietojumam (piemēram, autosportam, bez atbilstošas sertifikācijas).

3.5. Klients ir atbildīgs par detaļas profesionālu uzstādīšanu, ievērojot ražotāja instrukcijas un drošības prasības. Ja prece tiek bojāta uzstādīšanas laikā, autosparni.lv par to atbildību nenes.

3.6. autosparni.lv patur tiesības noraidīt jebkuru pretenziju, ja prece ir mehāniski bojāta, pārveidota vai izmantota apstākļos, kas neatbilst tās specifikācijai vai lietošanas instrukcijai.

4. Preču atgriešana

4.1. Preces, kas izgatavotas vai pielāgotas pēc individuāla pasūtījuma (piemēram, krāsotas detaļas), netiek pieņemtas atpakaļ, ja vien nav konstatēta ražošanas vai apstrādes kļūda.
4.2. Ja precei konstatēts defekts, klients par to informē 3 darba dienu laikā pēc saņemšanas, nosūtot e-pastu uz info@autosparni.lv ar fotogrāfijām un paskaidrojumu.
4.3. Atgriešana nav iespējama, ja prece ir bojāta klienta vainas dēļ (piemēram, uzstādīšanas laikā, nepareizas uzglabāšanas vai mehāniska bojājuma rezultātā).
4.4. Ja atgriešana tiek apstiprināta, klients preci nosūta atpakaļ uz norādīto adresi, un pēc tās saņemšanas un pārbaudes tiek veikta naudas atmaksa vai nomaiņa.

5. Saziņa

Visos jautājumos, kas saistīti ar pasūtījumiem, lūdzam sazināties ar mums:

📧 info@autosparni.lv
📞 +371 27188129